Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2012 20:26 - .
Автор: li4kata Категория: Други   
Прочетен: 3734 Коментари: 38 Гласове:
26

Последна промяна: 15.04.2012 15:47


.


Тагове:   блог,   потребител,


Гласувай:
26



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Имаше
02.04.2012 20:30
такива предложения /в постинг на блог.бг./ - но отговор нямаше...
цитирай
2. alllyallly - И аз питах същото, но връзкарчето ...
02.04.2012 20:42
И аз питах същото, но връзкарчето рустам забрани да има такава опция, чрез познатия си модератор... че ако има няма да ме вижда, за да ме следи....само тук може:))
Ама това е майтап де:))
Рустам просто иска да разбере от кой лагер си за да си налага интригите:))
цитирай
3. bale10 - Като въведат тази опция -
02.04.2012 21:08
ти ще си първият, когото ще блокирам.
цитирай
4. li4kata - Ами
02.04.2012 21:11
ако някой галфон се самоблокира? :-))))
цитирай
5. li4kata - а пък аз
02.04.2012 21:14
балев няма да го блокирвам, защото ме кефи!
цитирай
6. bale10 - балев няма да го блокирвам, защото ...
02.04.2012 21:16
li4kata написа:
балев няма да го блокирвам, защото ме кефи!


Разгеле, тука не били само хейтъри! :))) Айде, и аз няма да те блокирвам.
цитирай
7. qbylkovcvqt - И тук не е по-различно отколкото в ...
02.04.2012 21:47
И тук не е по-различно отколкото в реалния живот, където няма как да сложиш игнор или да блокираш някого... Някак си е по-добре, по-разумно да приемеш реалността, отколкото да се изолираш само в избран от тебе свят... ;) :)

Усмивки!
цитирай
8. magicktarot - Напълно възможно е технически да се направи,
02.04.2012 22:31
а защо не го правят - според мен, защото никой не е длъжен за вижда какво е писал даден потребител и всъщност, за да видиш, трябва да влезеш в блога му. Не го ли направиш - няма и да видиш - не е ли така? Явно са сметнали, че е въпрос на лична воля дали ще четеш някого или не - и са прави. Виж, за лични съобщения би трябвало да се въведе. Поздрави! :)
цитирай
9. li4kata - Преди блокирах във Фейсбук някои ...
02.04.2012 22:37
Преди блокирах във Фейсбук някои приятелчета, щото много досада изсипваха ежеминутно и пълнеха стените на приятелите си с техните си интереси. Обаче ми домъчня за тях след време и ги "освободих". Сега съм с чиста съвест, но почти не използвам ФБ. :-)))
Тук също ще направя така.
цитирай
10. alllyallly - Разбираш ли си какво искаш да кажеш? Интриги минтриги???
02.04.2012 22:38
8. shtrakalka - А познай, алке,

Как е разбирача на мижави машинки и анцужета?:)) Защо си изтри коментара:)))?
Аз ще блокирам само рустам и мар86 ако има опция, защото са съвсем побъркани и ме преследват!:))) Нещо им боцкам...а теб щраки бих те оставила за да се дразниш като ме четеш, ти обичаш, гледам редовно ме посещаваш, независимо, че съм с бан:))) Защо се интересуваш от мен??? Аз от теб хич!!!
цитирай
11. li4kata - Не знаех, че е имало такива предл...
02.04.2012 22:40
Не знаех, че е имало такива предложения, Марине. Всъщност това не е важно, щото иначе щяха много потребители да искат такова въведение.
цитирай
12. li4kata - Али,
02.04.2012 22:54
аз не го познавам този човек. На мен не ми е направил нищо. Никой не ме е обиждал и се надявам и аз никого да не съм обидил.
Всеки поотделно е готин. Има разнообразни постинги. Обаче като се започне едно заяждане - няма край. Това вече не е готино!
Учудвам се, че има пичове, които са супер грамотни и интелигентни, имат малко по-друго чувство за хумор, така да се каже, а толкова много хора ги мразят!
Има и много готини поети. Що им се подиграват?
Има и копи/пейстъри. Ама някои неща заслужават внимание.
Почти не чета коментари под постинг. И рядко коментирам. Не означава, че не харесвам. Така е по-добре.
цитирай
13. li4kata - Те ябълките
02.04.2012 22:55
цъффффнаха ли вече? :-)))))
цитирай
14. li4kata - Соня,
02.04.2012 22:59
всъщност не става дума аз да искам да блокирам, а да има такава възможност потребителите да се блокирват едни други, вместо да се карат пред всички като.....ммм.... не ми се използват сравнения.... :-))))
цитирай
15. nikita6864 - .
02.04.2012 23:06
He. Не. Не.
цитирай
16. qbylkovcvqt - :) Те ябълките. . . винаги цъфтят...
02.04.2012 23:10
:) Те ябълките... винаги цъфтят
иии слана и студ не ги плашат... ;)
цитирай
17. raders - всъщност не става дума аз да искам да ...
02.04.2012 23:35
li4kata написа:
всъщност не става дума аз да искам да блокирам, а да има такава възможност потребителите да се блокирват едни други, вместо да се карат пред всички като.....ммм.... не ми се използват сравнения.... :-))))


Ами те се карат и обиждат, защото това им доставя удоволствие. Принципните спорове са много малко, защото и културните хора са много малко. За сметка на това пък глупостите изобилстват.
цитирай
18. alllyallly - Успех им желая :)) Ти убедена ли си че това е така?:))) Не ме разсмивай!
02.04.2012 23:39
14. shtrakalka - Защото се е@ават с теб и го правят с финес ли?

Опита ти да си обществен защитник на някой си непознат за мен психясал е доста мил, но не ме касае:)))))) Преследваш ли ме Ценке?
цитирай
19. alllyallly - Извинявам се, но може и да не сте н...
02.04.2012 23:41
Извинявам се, но може и да не сте наясно, че грубото нападане вече е само от групата на рустам...сега са с един по- малко и са още по озверели...
Махам се, че Щраки съвсем полудя и ...сори не искам никой да нараня и изнервя, но те така се натискат...:))

Хубава вечер:)
цитирай
20. magicktarot - Илия, явно не те разбрах -
03.04.2012 00:54
li4kata написа:
всъщност не става дума аз да искам да блокирам, а да има такава възможност потребителите да се блокирват едни други, вместо да се карат пред всички като.....ммм.... не ми се използват сравнения.... :-))))

мислех, че имаш предвид нещо като в topbloglog.bg - там можеш да натиснеш игнор на даден блог и, когато влезеш в сайта, изобщо да не виждаш блога - колкото и поста да е публикувал и колкото и да са популярни те. А за караниците - не съм много в час, но, предполагам, това си е сеир, на който много юзъри налитат - както и в реалността - и може би собствениците нямат интерес да се лишат от такива атракции, които им носят трафик и т.н. :)
цитирай
21. alllyallly - Ако заядливците получаваха заплати за заяждането тук, да са станали милионери:)))
03.04.2012 06:59
magicktarot написа:
li4kata написа:
всъщност не става дума аз да искам да блокирам, а да има такава възможност потребителите да се блокирват едни други, вместо да се карат пред всички като.....ммм.... не ми се използват сравнения.... :-))))

мислех, че имаш предвид нещо като в topbloglog.bg - там можеш да натиснеш игнор на даден блог и, когато влезеш в сайта, изобщо да не виждаш блога - колкото и поста да е публикувал и колкото и да са популярни те. А за караниците - не съм много в час, но, предполагам, това си е сеир, на който много юзъри налитат - както и в реалността - и може би собствениците нямат интерес да се лишат от такива атракции, които им носят трафик и т.н. :)


Иначе точно това исках и аз, да не ме виждат определени озлобени хора, които ме дебнат за всяка написана дума и си правят блога от това:))) То бива бива реклама, но тук безплатно я правят:))
цитирай
22. alllyallly - 20.01 11:17 - МОЛБА КЪМ БЛОГ.БГ!!!!!!!
03.04.2012 07:03
http://alllyallly.blog.bg/zabavlenie/2012/01/20/molba-kym-blog-bg.886250

Дано стане ясно защо искам опция игнор:)
цитирай
23. blogbg - Здравейте
03.04.2012 10:52
Няма как да има опция да блокираш отделен потребите. Причините за това са следните:
1. Няма как да скрием отделен постинг на първа страница на потребител които не ви харесва.
2. Коментарите в постингите се контролират от авторите на блога. Ако трябва да правим проверка дали даден потребител е блокиран от автора на блога, това би натоварило много сървърите на Блог.бг и би довело или до голямо забавяне.
3. Няма как да блокираме потребители да се скриват в общият канал с информация. Т.е. в отделните категории, първа станица и т.н.

Знаем за много неща, които е хубаво да има, и самите потребители са ги искали. За съжаление, не винаги можем да реализираме повечето от тях, не толкова по технически причини, колкото заради това, че една такава функция би струвала доста като техника.

Поздрави,
Блог.бг

цитирай
24. анонимен - блогбг до кога ще банвате по молба на лидис
03.04.2012 10:57
още ли не се разбира кой какъв е тук?:))
Я ми махайте бана, че ...ми се завива свят да пиша...и да се обяснявам:))

Бан на alllyallly..., налитат обиждат и като им покажеш че нямат право и реват за бан...айде моля ви се, малко справедливост
като няма опция игнор, нямате право да слагате бан!
цитирай
25. анонимен - Ще въведе ли блог.бъгъ възможността по някакъв начин да си блокираме определени потребители
03.04.2012 11:37
разбра ли отговора?- НЕ НЯМА да въведе...
Ще си остане опцията блокиран неудобен потребител:) За да може тези, които искаме да игнорираме да си развяват глупостите, а ние да не можем да се ''защитаваме'':) Българска работа му викат, че чак циганска:))
цитирай
26. ferhunde - Всички напомпани постинги бяха със ...
03.04.2012 11:43
Всички напомпани постинги бяха със свалени грамоти, а най-напомпаният на катана - не,пъчи се най-отгоре.. Той ли е най- незаменимият тук или е просто протеже?
цитирай
27. анонимен - Горинов успокой се, аз с по 20 коментара не се появих вчера никъде:))
03.04.2012 12:05
ferhunde написа:
Всички напомпани постинги бяха със свалени грамоти, а най-напомпаният на катана - не,пъчи се най-отгоре.. Той ли е най- незаменимият тук или е просто протеже?


Това не е болка за умиране :)) Няма връзкари тук, освен тези които имат времето и най- вече желанието да пишат жалби и да изискват бан, а не виждат себе си как се държат...Ако катана е връзкар аз защо съм с бан??? Нали се сещаш, че би ме уредил да го махнат??:)
цитирай
28. dorichela - Личка,
03.04.2012 13:06
ами имаш избор да не влизаш в блоговете им, да си сложиш модерация и общо взето пак е нещо :)
цитирай
29. ferhunde - Всички напомпани постинги бяха със ...
03.04.2012 13:40
vanilia написа:
ferhunde написа:
Всички напомпани постинги бяха със свалени грамоти, а най-напомпаният на катана - не,пъчи се най-отгоре.. Той ли е най- незаменимият тук или е просто протеже?


Това не е болка за умиране :)) Няма връзкари тук, освен тези които имат времето и най- вече желанието да пишат жалби и да изискват бан, а не виждат себе си как се държат...Ако катана е връзкар аз защо съм с бан??? Нали се сещаш, че би ме уредил да го махнат??:)

Здравей, Гинке! И аз съм жена като теб с малки цици, тъй че не разбирам с кой ме бъркаш. Попитах защо всички постинги с манипулирани прочити с право са лишени от грамотите, а само на Амбъра - не. И понеже много подскачаш около два амбъра, които лично на мен ми са неприятни с чалгаджийското си поведение, бих ти препоръчалa с тях да си кудкудякате в скайп, тъй като това е блог платформа, а не женски пазар и замърсявате много яко сайта. А за бановете - любимият на Амбърите Горинов също има, както и великият beccs.Хубав ден и се се насочете към някоя чалгаотека с Амбърите, ок?
цитирай
30. анонимен - beccs не знам кой е, как се чете Бесс ли?:)
03.04.2012 13:49
Много си наясно с интригите тук и вече съм сигурна, че си мъжко:))
цитирай
31. ferhunde - Много си наясно с интригите тук и ...
03.04.2012 14:31
vanilia написа:
Много си наясно с интригите тук и вече съм сигурна, че си мъжко:))

Да де, сбъркала съм, имам предвид Бекс от Меден рудник, който имаше нещо с една баба :)Ама женско съм бе, душа :) Интриганството си е чисто женска черта и не се срамувам, че я притежавам!
цитирай
32. анонимен - Да бе женска...виж рустам и Бале...уж мъжко пък с женски интриги се занимават:)
03.04.2012 14:41
ferhunde написа:
vanilia написа:
Много си наясно с интригите тук и вече съм сигурна, че си мъжко:))

Да де, сбъркала съм, имам предвид Бекс от Меден рудник, който имаше нещо с една баба :)Ама женско съм бе, душа :) Интриганството си е чисто женска черта и не се срамувам, че я притежавам!

цитирай
33. zabavnata - Напълно съм "ЗА" да се поставят забрани!
03.04.2012 16:02
Ако е възможно да се блокират определени потребители и те да не могат да ми пишат "лични съобщения", които звучат по-скоро като "лични заплахи".
Лек ден!
цитирай
34. alllyallly - Именно за това говорим, досадниците да не могат да ни виждат и да ни пишат:)))
03.04.2012 16:09
zabavnata написа:
Ако е възможно да се блокират определени потребители и те да не могат да ми пишат "лични съобщения", които звучат по-скоро като "лични заплахи".
Лек ден!

цитирай
35. li4kata - Малиии....
03.04.2012 17:00
какво стана тука, бе, хора? Чак ме е срам с 2 изречения, и то написани ей така, безсмислени и безполезни, да цъфна на първа...
Май наистина си е по-добре така, както е сега, защото иначе тук щеше да бъде друго място. Има за всички това, което търсят.
Няма да отговарям на всички, защото няма смисъл да помпя коментари.
Щеше ми се да има всеки посещаемост, когато публикува нещо свое, истинско, дори не толкова добро, защото не можем всички да сме талантливи.
Изтрих си всичко. Едва ли ще пиша пак някакви неща - нямам нито Муза, нито талант. Не искам да досаждам на никого. Обаче искам да се забавлявам. Не за сметка на някого, де.
Самият аз никого не бих блокирал. Но като джътках насам-натам се запитах дали няма да е добре за някои потребители да не се срещат, така да се каже, тук.
Иначе имам нова идея...:-))))
Ама в друг постинг ще я изложа. ;-)))
цитирай
36. анонимен - Стигнал си до моя извод- тук ако п...
03.04.2012 17:57
Стигнал си до моя извод- тук ако пишеш сериозни неща ще те сметнат за глупав:)))
цитирай
37. blackpredator - Още един
03.04.2012 20:43
Пазител в блога, като Гатора, Камона и Пискова.
Неосъществени отрядни председатели...
Червена лента на ръкава и да клечат зад спам-храстите ...
Аман от отрядници
цитирай
38. li4kata - Рапорт приет! :-)))
03.04.2012 21:33
Рапорт приет! :-)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: li4kata
Категория: Други
Прочетен: 285163
Постинги: 223
Коментари: 1185
Гласове: 4188
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930